Nuoria laskemassa mäkeä

Nuoret

Tervetuloa mukaan meidän seurakunnan nuortentoimintaan

VIIKKOTOIMINTA

NUORTENILLAT kokoontuvat Seurakuntakodin Yläsalissa perjantaisin klo 19.00-22.00.  Nuortenillan aloitamme yhteisellä toiminnalla, joka sisältää: yhteisleikkejä, pohdintaa elämästä - maailmanmenosta ja nuoren uskosta. Ohjelmallisen osion päätämme yhteiseen hartaushetkeen. Loppuilta vietetään kahvikupposen äärellä, lautapelejä pelaillen ja ystävien kanssa rupatellen.

NUORTEN LAUANTAIKAHVILA aukeaa kerran kuukaudessa lauantaisin klo 19.00-22.00 kaupungin nuorisotalo Stollessa. Yökahvilassa sinun on mahdollisuus pelata biljardia, pingistä, lautapelejä, katsella telkkaria tai ylipäätään viettää aikaa ystävien kanssa. Illassa on vaihtelava iltapalatarjoilu. Toiminta toteutetaan yhteistyössä kaupungin nuorisopalvelujen kanssa.

MISSIOKLUBI kokoontuu marras-joulukuun ajan tiistaisin klo 18.00-21.00 Seurakuntakodin Yläsalissa. Kerhossa askarrellaan joulukoristeita ja pieniä lahjoja, Askarteluja tehdään aina kaksi niin, että toisen voi antaa jollekin läheiselle ja se toinen lahjoitetaan seurakunnan joulumyyjäisiin. Myyjäisistä saaduilla varoilla tuetaan nuorten kummilapsen koulunkäyntiä Tansaniassa.

KOULUVIERAILUT

HAAPAJÄRVEN YLÄASTEELLA vierailemme joka toinen keskiviikko klo 10.30-11.15. Tällöin voit helposti tulla ilmoittautumaan leirille ja retkille tai kyselemään mieltäsi askarruttavia kysymyksiä vaikka rippikouluun liittyen.

LUKIOLLA ja Koulutuskuntayhtymän JEDUN oppilaitoksikka vietailemme kerran kuukaudessa Maanantaisin klo 10.30-12.30 (lukio/liiketalous) ja klo 11.00-12.00 (Maa- ja metsätalous) Tarjoamme teille kahvia ja jutella niitä näitä tai vaikka vakavampiakin asioita.

TAPAHTUMAT, LEIRIT JA RETKET

Tammikuussa järjestämme LASKETTELURETKEN tahkolle yhteistyössä kaupungin nuorisopalveluiden kanssa

VALOA YÖSSÄ nuorten gospel- ja lähetystapahtuma huhtikuussa

Rippikoulu