Piknik nurmikolla, lauluryhmä laulaa

Aikuiset

Minne voisi aikuinen mennä ja osallistua?

Sunnuntain messu on seurakunnan elämän ydin, mutta sen lähetyssanoissa meidät lähetetään arkiseen työhön ja kaikkien ihmisten keskuuteen: "Lähtekää siis ja palvelkaa Herraa iloiten".  Seurakunta kokoontuu kuitenkin myös viikolla.  Seuraavilla sivuilla voit tustustua siihen, mitä seurakunnalla on tarjota aikuisille.

Viikolla Seurakuntakoti on avoin olohuone, jossa voit kokoontua vapaasti omien ystäviesi tai harrastuspiirisi kanssa.  kahvinkeittovälineetkin ovat valmiina.  Ovet ovat avoinna ma-to klo 9-15.  Perjantai ja viikonloppu on varattu muistotilaisuuksille ja muille perhejuhlille ja illat sovituille kokoontumisille.

Jos et löydä haluamaasi tai haluat lisätietoja, ota rohkeasti yhteyttä.  Mitä sellaista kaipaisit, mitä vielä ei ole?